تماس با ما

ربات پشتیبانی : UnixPvBot

توجه داشته باشید که پشتیبانی ما ۲۴ ساعته نمی باشد. ساعات پاسخگویی و کاری در طول روز بین ساعات ۱۵ تا ۲۱ میباشد. ما سعی می کنیم که در کوتاه ترین زمان ممکن که باشد، به سوالات شما پاسخ دهیم و در حل مشکلاتتان راهنمایی کنیم.

حداقل زمان پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی ۸ الی ۴۸ ساعت کاری بر اساس اولویت میباشد. و به درخواست های خارج از ساعات کاری و روزهای کاری در ساعت و روز کاری پیش رو پاسخگویی خواهد شد.


توجه داشته باشید که درخواست خود را فقط از طریق یکی از روش های بالا ارسال کنید و برای انسجام, لطفا یک درخواست را از چند جای مختلف تکرار نکنید. 

(نیاز نیست که مثلا از طریق چت آنلاین, تلگرام و تیکت یک درخواست مشابه را ارسال کنید)

امکان دادن پشتیبانی تلفنی یا تلگرامی برای خطاهای سورس و مسائل فنی که نیاز به بررسی بیشتر دارد نیست و از این قبیل سوالات را از طریق تیکت ارسال کنید تا کامل راهنمایی شود.

برای اطلاع از نحوه پشتیبانی محصولات صفحه قوانین و مقررات را مطالعه بفرمایید