ثبت مکان (لوکیشن) بر روی نقشه اسنپ و تپسی

بازدید: 29546 بازدید

همانطور که می دانید نقشه تاکسی اینترنتی اسنپ از سیستم OpenStreetMap که سیستمی متن‌باز و عمومی برای نمایش نقشه است استفاده می‌کند که به همین دلیل جهت اضافه کردن محل‌های تجاری مثل مغازه، دفتر کار، شرکت و … در این نقشه می بایست از طریق وبسایت https://www.onosm.org این کار را انجام دهید که البته بر روی ipهای ایرانی بسته است.

با ثبت محل کسب و کار خود در این نقشه، اطلاعات شما در ده‌ها نرم‌افزار آنلاین از جمله اسنپ و … که از این سیستم نقشه استفاده می‌کنند قابل مشاهده خواهد بود.

۱- برای شروع ابتدا از طریق لینک بالا وارد سایت https://www.onosm.org شوید

پس از ورود به سایت در قسمت پایین صفحه می‌توانید یک نقشه را مشاهده کنید. در این نقشه، محل کسب و کار خود را به صورت دقیق جستجو کنید و علامت مکان‌نما را روی نقطه‌ی دلخواه خود قرار دهید.

۲- در محله بعد جزئیات کسب و کار خود را وارد کنید

پس از انتخاب مکان روی نقشه در مرحله‌ی دوم وارد سربرگ Details شوید و اطلاعات خواسته‌شده را به صورت دقیق وارد کنید.

هنگام وارد کردن اطلاعات دقت کنید که فرمت‌های لازم برای فیلدهای مختلف را به درستی وارد کنید. برای مثال هنگام وارد کردن شماره تلفن حتما از اعداد انگلیسی استفاده کنید و پیش‌شماره‌های لازم را هم قبل از آن درج نمایید.

برای انتخاب دسته‌بندی کسب و کار خود می‌بایست از میان کسب و کارهای موجود در لیست که با کار شما همخوانی دارد یک یا چند مورد را انتخاب نمایید.ثبت نهایی محل در نقشهنهایتا در این مرحله لازم است تا منتظر بمانید تا تغییرات ارسال شده در سایت ثبت شوند که زمان مشخصی ندارد و می‌بایست منتظر بمانید.

برای مشاهده آخرین وضعیت محلی که ثبت کردید، می‌توانید روی لینک موجود در خط دوم پیام بالا کلیک کنید و آخرین وضعیت محل کسب و کارتان را مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر